Jak pracujemy?
1. Analizujemy zagrożenia i dokonujemy audytu ryzyk
Naszą współpracę z Państwem rozpoczynamy od procesu identyfikacji ryzyka. Polega on na określeniu, jakiego rodzaju zdarzenia wewnętrzne i zewnętrzne mogą być przyczyną szkody oraz
2. Konstruujemy program ubezpieczeniowy
W oparciu o przeprowadzoną analizę, tworzymy indywidualny program ubezpieczeniowy. Wieloletnie doświadczenie na rynku pozwala nam na takie dobranie elementów, ażeby ewentualne szkody były dla Państwa jak najmniej dotkliwe. Program tworzony jest w oparciu o produkty ubezpieczeniowe istniejące na rynku, natomiast istotną cechą programów tworzonych przez nas jest wzbogacanie ich o zapisy (klauzule brokerskie), które eliminują niekorzystne dla Państwa ograniczenia: zakresu odpowiedzialności Zakładu Ubezpieczeń, przyszłej likwidacji szkód oraz wypłaty odszkodowań.
3. Negocjujemy warunki umów ubezpieczeniowych
Po zaakceptowaniu przez Państwa programu ubezpieczeniowego przygotowujemy slip brokerski, który zostaje przesłany do Towarzystw Ubezpieczeniowych. Przy wyborze zakładów kierujemy się stanem finansowym Towarzystwa, jego specjalizacją w danej dziedzinie oraz szybkością i bezproblemowością procesu likwidacji szkód. Następnie z wybranymi ubezpieczycielami rozpoczynamy negocjacje w celu ustalenia ostatecznych warunków ubezpieczenia.
4. Nadzorujemy proces zawarcia i realizacji umów ubezpieczenia
Na podstawie ofert przygotowanych przez ubezpieczycieli, przygotowujemy dla Państwa pisemną
rekomendację i uzasadnienie wyboru zaproponowanego rozwiązania. Po zaakceptowaniu przez Państwa wybranej oferty, zawieramy w imieniu i na rzecz Państwa, umowy ubezpieczenia na wynegocjowanych warunkach.
Naszym zadaniem jest zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu zawierania i wykonywania umów ubezpieczenia, w szczególności:
-
przepływu dokumentacji ubezpieczeniowej i polis,
-
sprawdzania zgodności wystawionych polis ze złożoną ofertą,
-
nadzorowania przebiegu ubezpieczenia,
-
aktualizacji umów ubezpieczenia, w tym: rozszerzenia zakresu ochrony, do ubezpieczenia,
-
wypowiedzenia umów,
-
zarządzania płatnościami składek, w tym: przypominanie o terminach płatności, pomoc w sytuacji
-
opóźnień płatności składki.